Звіт про бюджетні та позабюджетні кошти

 

 

ІНФОРМАЦІЯ  ПРО ВИКОРИСТАННЯ

 квітень 2019

                ПОЗАБЮДЖЕТНИХ КОШТІВ                       

                Витрати  

Грн.

1  Оплата інтернету 168.00
2  Придбання медикаментів 763..00
3 Придбання канцтоварів 223.00
4  Придбання піску в пісочниці на ігрові майданчики 2065.00
 5 Придбання спортивного інвентарю 862.00
 6 Частковий ремонт обладнання на ігрових майданчиках 3028.00
7. Частковий ремонт даху 11 520.00
                                                                       Всього  18629.00

 

 БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «НАДІЯ»

ЗАЛИШОК:                               2126.98 грн.

НАДХОДЖЕННЯ:      —           3000.00 грн.

ВСЬОГО:                        —            5126.98 грн

ВИТРАТИ:                      —         1848.15 ( придбання кахеля  10кв.м.)

ЗАЛИШОК:                 —          3278.83 грн.

 

БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД

СУМА:                                  1000 .00 грн.  

НАДХОДЖЕННЯ:      —

ВИТРАТИ:                      —   

 

 

 

 

 

 

                     ІНФОРМАЦІЯ  ПРО ВИКОРИСТАННЯ

                                                березень  2019

                             ПОЗАБЮДЖЕТНИХ КОШТІВ                       

                Витрати  

Грн.

1  Оплата інтернету 168.00
2  Придбання медикаментів 1811..00
3 Придбання канцтоварів 505.85
 

4

 Придбання травяних зборів для синглентно-кисневої терапії

( нектар яблочний)

2478.24
 

5

Придбання замка ( методичний кабінет) 430.00
                                                                           

                                                                                       Всього

 

5393.09

 

БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «НАДІЯ»

ЗАЛИШОК:                               14 389.98 грн

НАДХОДЖЕННЯ:      —           10 000.00 грн.

ВСЬОГО:                        —            24.389.98 грн

ВИТРАТИ:                      —         22.263.00                                                                                        ( дитячі ліжка 29 шт.) 

ЗАЛИШОК:                 —          2126.98 грн.

 

БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД

СУМА:                                  1000 .00 грн.  

НАДХОДЖЕННЯ:      —

ВИТРАТИ:                      —   

 

ІНФОРМАЦІЯ 

ПРО ВИКОРИСТАННЯ

      лютий  2019

                ПОЗАБЮДЖЕТНИХ КОШТІВ                       

                Витрати  Грн.
1  Оплата інтернету 154.38
2  Придбання медикаментів 1770.00
3  Придбання будівельних матеріалів ( руберойд) 291.00
 

4

 Придбання травяних зборів для синглентно-кисневої терапії

( нектар яблочний)

536.78
 

5

Придбання канцтоварів 533.00
6 Придбання  ( електророзетки, вилки, коробки) 1385.50
 Всього 4670.66

 

БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «НАДІЯ»

ЗАЛИШОК:                               29862.98 грн.

НАДХОДЖЕННЯ:      —           7000.00 грн.

ВСЬОГО:                        —             34362.98 грн.

ВИТРАТИ:                      —     18.675

                                            ( дитячі ліжка 25 шт)                                                                        —    798                                                                                                         ( миючі та чистячи засоби)   

ЗАЛИШОК:                 —       14 389.98 грн.

 

БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД

СУМА:                                  1000 .00 грн.  

НАДХОДЖЕННЯ:      —

ВИТРАТИ:                      —   

 

 

 

 

         ІНФОРМАЦІЯ  ПРО ВИКОРИСТАННЯ

січень  2019

                ПОЗАБЮДЖЕТНИХ КОШТІВ                       

                Витрати  Грн.
1  Оплата інтернету 154.38
2  Придбання медикаментів 1421.00
3  Придбання 600.00
 

4

 Придбання травяних зборів для синглентно-кисневої терапії

( нектар яблочний)

267.90
 

5

Придбання канцтоварів 382.05
6 Придбання  резинового килимка 170.00
7 Придбання будівельних матеріалів ( красителі, дюбеля) 182.12
 

8

Придбання господарчих товарів 115.00
9   Річний членський внесок до Обласної Асоціації педагогічних працівників 200
 10  Прокат дитячих костюмів ( 4 шт.)  360.00
 11  Ремонт принтера  256.00
                                                                      Всього  4108.45

 

БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «НАДІЯ»

ЗАЛИШОК:                               37851.98 грн.

НАДХОДЖЕННЯ:      —            3000.00

ВСЬОГО:                        —             40851.98

ВИТРАТИ:                      —     9590.00 ( виготовлення та установка         

                                               жолоба, відливів на 8 вікон

                    1399.00 ( придбання музичної колонки)

ЗАЛИШОК:                 —       29862.98 грн.

 

БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД

СУМА:                                  1000 .00 грн.  

НАДХОДЖЕННЯ:      —

ВИТРАТИ:                      —   

 

 

 

 

       ІНФОРМАЦІЯ  ПРО ВИКОРИСТАННЯ

грудень 2018

                ПОЗАБЮДЖЕТНИХ КОШТІВ                       

                Витрати  Грн.
1 Оплата інтернету 149.00
2 Придбання фурнітура для оргтехніки 555.00
3 Виготовлення табличок 600.00
4 Придбання  новорічних іграшок 2525.42
 5 Придбання фурнітури для каміна 282.5
6 Придбання медикаментів 673.00
7 Придбання новорічних костюмів «Зірочка» 563.00
 

8

Придбання будівельного матеріалу для утеплення

 ( профіль), світлодіодних ламп

549.96
9 Придбання травяних зборів для синглентно-кисневої терапії

( нектар яблочний)

89.70
10 Придбання меблі ( шафа) 3.680.00
Всього  9667.58

 

БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «НАДІЯ»

ЗАЛИШОК:                               40626.98 грн.

НАДХОДЖЕННЯ:      —   

ВИТРАТИ:                      —     2 775.00 (вхідні двері )

ЗАЛИШОК:                 —       37851.98 грн.

 

БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД

СУМА:                                  1000 .00 грн.  

НАДХОДЖЕННЯ:      —

ВИТРАТИ:                      —   

               

ІНФОРМАЦІЯ  ПРО ВИКОРИСТАННЯ

       листопад  2018

                ПОЗАБЮДЖЕТНИХ КОШТІВ                       

                Витрати  Грн.
1 Оплата інтернету 153.97
2 Придбання травяних зборів для синглентно-кисневої терапії 510.10
3 Придбання на харчоблок (дошки для різання хліба) 1160.00
4 Придбання  дерев (туйки) 1500.00
5 Поліграфічні послуги ( бланки, меню) 420.00
6 Придбання медикаментів 843.00
7 Придбання новорічних костюмів «Зірочка» 563.00
 

8

Придбання будівельного матеріалу для утеплення ( утеплювач, клей) 230.80
                                                                                       Всього  

5380.87

 

БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «НАДІЯ»

ЗАЛИШОК:                         44793.39 грн

НАДХОДЖЕННЯ:      —   

ВИТРАТИ:                      —     4166.41 (підписка періодичних видань )

ЗАЛИШОК:                 —       40626.98 грн.

 

БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД

СУМА:                                  1000 .00 грн.  

НАДХОДЖЕННЯ:      —

ВИТРАТИ:                      —   

 

 

 

                   ІНФОРМАЦІЯ  ПРО ВИКОРИСТАННЯ

                                                          жовтень  2018

                                   ПОЗАБЮДЖЕТНИХ КОШТІВ                       

                Витрати  Грн.
1 Оплата інтернету 150.19
2 Придбання травяних зборів для синглентно-кисневої терапії 339.60
3 Придбання будівельного матеріалу для утеплення стіни  ( клей, пенопласт, сітка, шпаклівка,  фарба, цемент) 3558.75
 4 Придбання будівельних матеріалів ( пластикова труба, колено, переходник) ( заміна труби – водосток) 341.00
 5 Придбання канцтоварів 745.15
6 Придбання медикаментів 1273.00
7 Придбання концертних костюмів для конкурсу «Крок до Зірок» 5760.00
 

8

Виготовлення металевої конструкції (поручень) 2000.00
 

9

Оплата услуг охорони за 2 квартал 300.00
10 Оплата вивезення опалого листя 668.00
     Всього  

15135.69


БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «НАДІЯ»

ЗАЛИШОК:                         44793.39 грн

НАДХОДЖЕННЯ:      —

ВИТРАТИ:                      —   

 

БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД

СУМА:                                  1000 .00 грн.  

НАДХОДЖЕННЯ:      —

ВИТРАТИ:                      —   

 

 

                         ІНФОРМАЦІЯ  ПРО ВИКОРИСТАННЯ

                                                          Вересень  2018

                                ПОЗАБЮДЖЕТНИХ КОШТІВ                       

                Витрати  Грн.
1 Оплата інтернету 153.97
2 Придбання травяних зборів для синглентно-кисневої терапії 515.30
3 Придбання будівельного матеріалу

(клей, пенопласт, сітка, шпаклівка, металевий куток, цемент)

2215.81
4 Ремонт принтера.

Придбання чорнил для принтера

516.00
5 Придбання музичних  іграшок

(барабанів)

1444.00
 

6

Ремонт принтера.

Придбання чорнил для принтера

516.00
                                                                           

                                                                                Всього

 

4844.11

 

БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «НАДІЯ»

ЗАЛИШОК:                         39 095.90 грн.       

НАДХОДЖЕННЯ:      —   12 000 грн.

СУМА:      51 095.90 грн.                                         

№ п/п витрати сума
1 Придбання : плитки 3549. 36 грн.
2 Придбання канцелярії 205.85 грн.
3 Придбання  роздаткового стола на харчоблок 1800.00 грн.
4 Придбання медикаментів, санидеза 747.30
                                                                  Всього 6302.51 грн

ЗАЛИШОК:     44793.39 грн.

                        

БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД

СУМА:                               —    1000 .00 грн.       

ВИТРАТИ:         —

 

 

ІНФОРМАЦІЯ  ПРО ВИКОРИСТАННЯ

  серпень 2018

                ПОЗАБЮДЖЕТНИХ КОШТІВ                       

                Витрати  Грн.
1 Оплата інтернету 149.00
2 Придбання канцелярії 310.00
3 Придбання будівельного матеріалу

( цемент, шпаклівка, фарба)

1131.00
4 Придбання миючих засобів на харчоблок 300.00
                                                                           

  Всього

 

1890.00

 

БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «НАДІЯ»

 

ЗАЛИШОК:                         7595.90 грн.       

НАДХОДЖЕННЯ:      —   31 500 грн.

СУМА:                               39 095.90 грн.

№ п/п витрати сума
1 Придбання  та встановлення вхідних дверей ( 2 шт.) 12 000 грн.
2 Виготовлення вікна 1600 грн.
3 Виготвлення та встановлення навісу над входом 6000 грн
                                                                  Всього 19 600 грн.

ЗАЛИШОК:     19 495.90 грн.

 

 

БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД

СУМА:                                  1000 .00 грн.       

ВИТРАТИ:                      — 

 

 

Спецрахунок

СУМА:                                  27000. оо грн..        

ВИТРАТИ:                      —  

ЗАЛИШОК:     240.60 грн.

 

 

 

 

 

ІНФОРМАЦІЯ  ПРО ВИКОРИСТАННЯ

Липень 2018

                ПОЗАБЮДЖЕТНИХ КОШТІВ                       

                Витрати  Грн.
1 Оплата інтернету 149.00
2 Придбання канцелярії 510.00
3 Придбання  смесителя на харчоблок ( 2 шт) 1100.00
4  Придбання кранів   (3 шт) 284.00
5 Придбання будівельних матеріалів для ремонту 1021.25
     6 Придбання матеріалів для ремонту електрогосподарства 369.00
     7 Доплата за столи на харчоблок 300.00
                                                                           

                                                                                          Всього

 

3733.25

 

 БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «НАДІЯ»

СУМА:                                  9629.02   грн.       

НАДХОДЖЕННЯ:      — 

ВИТРАТИ:    2033.12 грн

 

ЗАЛИШОК:     7595.90 грн.

 

 БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД

СУМА:                                  10000 .00 грн.       

ВИТРАТИ:                      —    9.230.00 грн

                                                                                                          — 601.50 грн.

 

ЗАЛИШОК:      —  770.00грн

 

Спецрахунок

СУМА:                                  27000. оо грн..        

ВИТРАТИ:                      —   26759.94 грн

                                                                                  – 15.000 грн.

ЗАЛИШОК:     240.60 грн.

 

 

 

 

ІНФОРМАЦІЯ  ПРО ВИКОРИСТАННЯ

      Червень 2018

                ПОЗАБЮДЖЕТНИХ КОШТІВ                       

                Витрати  Грн.
1 Оплата інтернету 153.97
2 Придбання канцелярії 759.95
3 Придбання соку для приготування коктелів 145.00
4  Придбання фарби 280.00
5 Придбання термометрів для холодильників 240.00
                                                                         

 Всього

 

1578.92

 

БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «НАДІЯ»

 

СУМА:                                  10130.00 грн.      

НАДХОДЖЕННЯ:      —  5000.00

ВСЬОГО:                         —   15130.00 грн.      

ВИТРАТИ:    5500.98

ЗАЛИШОК:     9629.02          

 

Звіт директора

Херсонського ясла-садка № 1 санаторного типу для ослаблених та частохворіючих дітей

За 2017-2018 н.р.

 

 

Зміст

 

  1. Потужність Херсонського ясел-садка № 1
  2. Склад вихованців
  3. Кадрове забезпечення
  4. Результати атестації педагогічних працівників ясла-садка
  5. Пріоритетні напрямки діяльності ясла-садк
  6. Стан здоров’я та фізичний розвиток дітей
  7. Медико-педагогічний контроль за фізичним розвитком та оздоровленням дітей.
  8. Якість реалізації освітніх програм
  9. Організація роботи з сім’ями вихованців
  10. Організація харчування у ясла-садка
  11. Управлінська діяльність завідувача ясла-садка

 

 

 

 

          

 

Херсонський ясла-садок №1 санаторного типу для ослаблених та частохворіючих дітей розпочав функціонування у 1980 році. Групові приміщення забезпечені меблями та ігровим обладнанням, мають сучасний інтер’єр. Розвивальне середовище ясел-садка організовано з урахуванням інтересів дітей і відповідає їх віковим особливостям.

Для занять дітей створено всі умови, обладнані спеціальні приміщення:

 

 

Склад вихованців    

         За проектною потужністю ясла-садок розраховано на 14 груп для дітей віком від 2 до 6 (7) років. Групи комплектувались переважно у серпні-вересні за направленнями міського відділу освіти та районної поліклініки.

У 2017 -2018 навчальному році укомплектовано 12 вікових груп:

Цього року заклад відвідувало 278 дітей

Контингент батьків соціально благополучний, переважають діти із сімей робочих, підприємців, службовців, не працюючих.

 

 

 

 

                                  Кадрове забезпечення

 

Навчально-виховний процес у яслах-садку забезпечують 68 працівників:

 

— 3 медичних працівника,

— 1 вихователь-методист,

— 4 вчителя-логопеда,

— 1 практичний психолог,

— 2 музичних керівника,

— 1 інструктор з фізичного виховання,

— 24 вихователя,

— 31 молодшого обслуговуючого персоналу.

 

Склад педагогічних працівників за кваліфікаційними категоріями такий:

 

Звання «вихователь-методист» має 2 педагог (6%).

Звання « старший вихователь» — 1 педагог (3%)

«Вчитель-методист» — 2 педагога (6%).

Спеціаліст вищої категорії –  6 чол.  (18%).

Спеціаліст І категорії – 9 чол. (27%).

Спеціаліст ІІ категорії – 6 чол. (18%).

Спеціаліст – 14 чол. (42%).

З них 31 має повну вищу освіту, 3 — базову вищу освіту.

 

Адміністрація закладу створює працівникам усі умови для плідної роботи. Завдяки оптимальній розстановці та цілеспрямованому використанню кадрів робота колективу ясел-садка відзначається стабільністю та позитивною результативністю.

 

 

Результати атестації педагогічних працівників ясел-садка №1

у 2017 — 2018 навчальному році

 

Щороку згідно з графіком педагогічні працівники проходять курси підвищення кваліфікації та підлягають атестації відповідно до чинного Положення про атестацію педагогічних працівників. Таким чином, простежується поступове підвищення кваліфікації педагогічних працівників ясел-садка.

 

Адміністрація створює оптимальні умови для постійного професійного зростання педагогів з урахуванням індивідуальних можливостей кожного: у поточному році пройшли атестацію — 5 педагогів.

 

Підтвердили:

— кваліфікаційну категорію « спеціаліст вищої категорії» — 1 чол.,

— кваліфікаційну категорію  «спеціаліст 1 категорії» — 2 чол.

 

Присвоїли:

— кваліфікаційну категорію « спеціаліст вищої категорії» — 1 чол.,

—  кваліфікаційну категорію « спеціаліст 1 категорії» — 1 чол.,

—  кваліфікаційну категорію  «спеціаліст 2 категорії» — 1 чол.

 

Курси підвищення кваліфікації  у КВНЗ Херсонської академії неперервної освіти Херсонської обласної ради пройшли всі педагоги.

 

          

             

                 Пріоритетні завдання на 2017/2018 навчальний рік

 

            Виходячи з розв’язання обласної науково-методичної проблеми «Соціалізація дітей та учнівської молоді  в сучасному освітньому просторі», педагогічний колектив буде вирішувати у 2017/2018 навчальному році такі завдання:

 

  1. Удосконалення форми, змісту і методів взаємодії учасників освітнього процесу (діти, батьки, вихователі) для забезпечення повноцінного фізичного розвитку дітей та формування основ здорового способу життя дітей дошкільного віку.
  2. Інтеграція родинного та суспільного виховання дітей дошкільного віку.

Продовжувати пошук оптимальних шляхів підвищення якості освітнього процесу у всіх видах оздоровчої, пізнавальної і творчої діяльності, забезпечивши ефективне і раціональне поєднання програми розвитку дитини дошкільного віку «Дитина» та комплексних і парціальних освітніх програм відповідно до державного стандарту з метою розвитку творчих здібностей дошкільників.

 

Окреслювати сучасні методи і технології взаємодії дошкільного навчального закладу і сім’ї з метою задовольнити запити батьків в освіті дошкільників, надати допомогу у вихованні і розвитку дітей.

 

Пріоритетним напрямом роботи залишається турбота про фізичний розвиток дітей, зміцнення та укріплення їх здоров’я.

 

Оновлення змісту та якості дошкільної освіти відбувається через набуття кожною дитиною навичок здорового способу життя шляхом освоєння нових здоров’язберігаючих технологій відповідно до програми                           «Малятко-здоров’ятко».

 

На постійному контролі в адміністрації ясел-садка знаходиться медико-педагогічний контроль та дотримання санітарно-гігієнічних вимог до умов та режиму виховання дітей.

 

Для здійснення оздоровчої роботи у яслах-садку створено задовільні умови: фітобар,  кабінет фізіопроцедур, зала ЛФК, спортивний майданчик.

 

Активне та систематичне впровадження оздоровлювальних технологій в освітньо-виховний процес дозволило покращити стан здоров’я, моніторинг якого регулярно здійснює медична служба.

 

Стан здоров’я та фізичний розвиток  дітей

 

          Одне із основних завдань, визначених Законом України «Про дошкільну освіту» – збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров’я дитини, таким воно було і в нашому дошкільному навчальному закладу на протязі 2017/2018 навчального року.

Умовами цілісного розвитку дитини є використання  в дошкільному навчальному закладі  здоров’язбережувальних та здоров’яформувальних технологій, які реалізуються комплексно через створення безпечного розвивального  середовища, екологічно сприятливого життєвого простору, повноцінного медичного обслуговування, харчування, оптимізації рухового режиму, системного підходу до формування у дітей  ціннісного ставлення до власного здоров’я і мотивації щодо здорового способу життя, дотримання гармонійних, доброзичливих взаємин між педагогом та вихованцями, самими дітьми. У процесі життєдіяльності дітей у дошкільному навчальному закладі використовується комплекс різних засобів: фізичні вправи (гімнастика, ігри, елементи спорту і туризму), природне середовище (повітря, сонце, вода), гігієнічні чинники (режим харчування, сну, занять і відпочинку, гігієна одягу, взуття, обладнання тощо).

Поряд з традиційними засобами фізичного виховання, оздоровлення дошкільників у практиці роботи нашого дошкільного закладу знаходять місце і нетрадиційні засобами фізичного виховання такі, як ходьба по доріжці із ґудзиків, каштанів, морського каміння, елементи психогімнастики та ін..

Важливою умовою для забезпечення повноцінного фізичного розвитку дітей – створення предметно-ігрового середовища. Воно є розвивальним, раціонально облаштованим, домірно насиченим і служить  не лише фоном для епізодичних рухових  дій,  а є стимулом, спонуканням для розгортання та активізації дитячої рухової діяльності  (організованої педагогом та самостійної).

У кожному  груповому приміщенні створено осередок фізкультурно-оздоровлювальної активності (м’ячі, обручі, „стежка здоров’я, прапорці, різні іграшки — автомобілі, візки тощо). Розміщення обладнання забезпечено вільним без перешкод  доступом до нього та сприяє  руховій активності дітей, закріпленню у них набутих умінь та навичок. Робота дошкільного навчального закладу в цілому спрямовується на підтримку, збереження та розвиток здорового способу життя дошкільників, формування мотивації до здорового способу життя. З огляду на це, ми ознайомлюємо дітей з поняттями про гігієну тіла, гігієну діяльності; здоров’я і хвороби, зовнішність, тіло, основні органи,  розвиток організму, безпеку організму та діяльності. При цьому дотримуємось принципів послідовності, систематичності, індивідуального підходу. Така робота проводиться в процесі всієї життєдіяльності дітей у дошкільному навчальному закладі.

У закладі сформувалась модель оптимальної взаємодії всіх спеціалістів, об’єднаних професійною метою, які допомагають у реалізації медико-педагогічного супроводу дитини. Дошкільний заклад має медичний кабінет, обладнаний меблями, вагами, ростоміром, всіма необхідними медикаментами. Ведеться вся необхідна медична документація. Медичне обслуговування дітей закладу забезпечує досвідчена  старша медична сестра. Щодня старшою медичною сестрою спільно з вихователем здійснюється ранковий прийом дітей до закладу, контролюється виконання санітарно-гігієнічних норм на прогулянковому майданчику.

Щороку раз на рік, відповідно графіка, спеціалістами районної лікарні здійснюється комплексна перевірка стану здоров’я вихованців дошкільного навчального закладу із занесенням відповідних записів про стан здоров’я дітей до медичних карток.

Аналіз стану здоров’я дітей, захворюваності, організації раціонального харчування, контроль за виконанням оздоровчих заходів проводився щомісячно старшою медичною сестрою, це дає можливість педагогам та медичному персоналу спільно з батьками вихованців планувати оздоровчі та гартувальні заходи. У групі, за результатами обстеження дітей спеціалістами та антропометричними вимірюваннями, наявний  листок здоров’я вихованців, згідно з яким  проводиться маркування меблів, здійснюється індивідуальний підхід під час фізкультурно-оздоровчої роботи.

    

        Великого значення приділено загартуванню дітей в умовах дошкільного

закладу та сім’ї з метою зниження захворюваності дітей, попередження дитячого травматизму та забезпечення безпеки життєдіяльності, а також проведення занять як з працівниками, так і з дітьми, з правил поведінки, надання першої допомоги у надзвичайних ситуаціях.

Ці питання розглядалися на засіданнях педагогічної ради, на консультаціях для вихователів, загальних батьківських зборах, виробничих нарадах, Консультативному центрі.

 

 

Медико-педагогічний контроль

за фізичним  розвитком та оздоровленням дітей.

В ясла-садку систематично здійснюється медико-педагогічний контроль за фізичним розвитком та оздоровленням дітей. Аналіз даних медико-педагогічного контролю дає змогу зробити висновок про те, що педагоги здійснюють диференційований підхід у виконанні основних рухів вихованцями, тим самим забезпечується достатній рівень загальної та моторної щільності занять.
З метою встановлення рівня засвоєння дітьми основних рухів щорічно в вересні і травні проводиться обстеження дітей. Під час моніторингового дослідження проводиться діагностика рівнів сформованості ціннісного ставлення до власного здоров’я у дітей. Під час проведення використовується такий комплекс методів як спостереження та аналіз різних видів діяльності дітей.

У результаті дослідження було встановлено що  рівень фізичного розвитку дітей збільшився  у  2017 році у порівняння з 2018 роком.

 

Рівень фізичного розвитку дітей

 

              рівень

рік

високий достатній середній низький
2016-2017 40,8% 33,8% 21% 4,4%
2017-2018 64% 32,7% 26% 0%

 

      

Аналіз захворюваності в ясла-садку

 

рік %
2016-2017 11,6%
2017-2018 9,4  %

 

 

 

       Наведені дані свідчать про позитивну динаміку щодо зменшення показників частохворіючих дітей. Спостерігається зниження захворюваності, зменшення кількості випадків простудних захворювань , що свідчить про ефективність комплексу оздоровчих та профілактичних засобів, які були проведені протягом навчального року. Важливо відмітити, що завдяки професійній діяльності медичної служби та чіткому виконанню санітарних інструкцій у закладі значно зменшено кількість інфекційних захворювань, попереджено їх розповсюдження. У яслах-садку впроваджується комплекс спеціальних заходів у період сезонного підйому захворюваності.

Проблемою залишається захворюваність після вихідних днів та свят. Її рівень досить значний.

 

               Аналіз відвідування дітьми ясла-садка у 2017/2018 н.р.

 З метою підвищення ефективності фізкультурно-оздоровчої роботи та зниження рівня захворюваності в ясла-садку проведено низку системних заходів, спрямованих на збереження здоров’я вихованців. Поряд із традиційними формами фізкультурно-оздоровчої роботи використовувалися і нетрадиційні:

 

Варто відзначити роботу педагогів які здійснюють системний підхід до впровадження здоров’язберігаючих технологій в практику роботи ясли-сада.

 

Для підвищення інтересу дітей до фізичної культури, стимулювання рухової активності, педагог активно використовує нестандартне фізкультурне обладнання, яке заохочує малят випробовувати свої сили, зміцніє впевненість у собі, викликає позитивні емоції.

 

Робота ясла-сада спрямована на створення оптимального диференційованого рухового режиму, побудованого з урахуванням різного рівня розвитку рухової активності дітей.

 

Загальний аналіз обстеження рухової активності дітей усіх груп на прогулянці, фізкультурному зайнятті і за цілий день перебування в дитячому саду показав, що найбільше число дітей відноситься до середнього рівня рухової активності (найсприятливішому, оптимальнішому) — 64%%, до високого — 20%%о, до низького — 16%%).

 

 

Середній показник моторної щільності зайняття для дітей 4 років на початку навчального року складає 50%%, дітей 5 років — 55%%), 6 років — 65%%. Порівнявши його з нормативами, ми побачили, що в нашому саду, моторна щільність ледве досягає межі норми. Завдяки аналізу зайняття, роботі по виправленню недоліків (зайві перестроювання, аналіз поведінки дітей, педагогічно невиправдані розмови вихователів з інструктором по фізкультурі, непродумане розміщення а показники моторної щільності зросли, відповідно, 55%%, 62%% і 67%.

Враховуючи усе вищесказане, можна зробити висновок, що медико-педагогічний контроль не лише дозволяє контролювати фізичне виховання в дитячому саду, аналіз його результатів робить можливим виправити недоліки і поліпшити якість фізичного розвитку дошкільнят. Своїм основним завданням на цьому етапі ми бачимо поліпшення якості організації фізкультурного зайняття і фізичного виховання в цілому

 

 

 

                   Аналіз стану захворюваності дітей за результатами

поглибленого медичного огляду

 

Контроль стану здоров’я, фізичного розвитку дітей виконує дитяча поліклініка Суворовського району, проводячи медичні огляди з комплексним медичним обстеженням дітей  на початку та в кінці навчального року.

В кожній групі вихователі ведуть листи здоров’я, які корегує наш лікар , вносячи зміни , якщо того потребує стан дитини. Порівняно з 2016 роком збільшився процент оздоровлення дітей на 2.4%.  З цими змінами обов’язково знайомляться вихователі та інструктор з фізкультури.

Старша медична сестра нашого закладу кожного кварталу аналізує динаміку фізичного розвитку дітей (ріст, вага) та показники захворюваності. Наприклад в 1 кв. 2017року – захворіло ГРЗ 50% , вітрянкою – 10.8 %, пневмонією —  0.7% дітей, не хворіло 50%. А в 1 кв. 2018 року  вітрянкою 1.5% дітей, пневмонією – 0.8% , та 82% — ГРЗ, не хворіло – 28% дітей.

Захворюваність дітей у 2018 році знизилась на 2.2 %  порівняно з 2017 роком.

Аналіз показує зріст кількості захворювань ГРЗ, яке передається повітряно-крапельним шляхом, отже було посилено контроль за виконанням санітарно-гігієнічних умов знаходження дитини в яслах-садку, а саме  дотримання повітряного режиму в групових приміщеннях, санітарних кімнатах, спортивному та музичному залах, лікарняно-профілактичному відділенні. Систематично проводилось кварцування в групах.

 

               Якість реалізації освітніх програм

 

       Методична служба дошкільного навчального закладу маючи цілісну систему дій і заходів, здійснює навчально-методичне забезпечення дошкільної освіти дітей, організацію вдосконалення відповідної фахової освіти, кваліфікації та професійної майстерності педагогічних працівників, надає дієву допомогу в організації виховного процесу технічному персоналу, батькам вихованців.

 

Протягом року було поповнено інформаційно-методичну базу ясла-садка навчально-виховними програмами, навчально-методичними та навчально-наочними посібниками, рекомендованими Міністерством освіти і науки України, молоді та спорту для використання в дошкільних навчальних закладах у 2017/2018 н. р.

 

Пріоритетним напрямом діяльності дошкільного навчального закладу у 2017/2018 навчальному році було спрямування освітнього процесу на реалізацію нової редакції Базового компонента дошкільної освіти — Державного стандарту дошкільної освіти, схваленого на колегії Міністерства від 4 травня 2012 року, в якому визначено вимоги до рівня розвиненості, вихованості та навченості дитини 6 (7) років перед вступом до школи.

Таким чином методична діяльність дошкільного навчального закладу  будувалась на  принципах актуальності, науковості, перспективності, доцільності, системності, послідовності та проводилась згідно  річного плану. З метою підвищення педагогічної майстерності педагогів, спрямовуючи навчально-виховний процес на  виконання головних завдань, адміністрацією були сплановані та проведені протягом навчального року такі форми методичної роботи, а саме: педагогічні ради, педагогічні години, семінари, семінари-практикуми, консультації, колективні перегляди занять та режимних моментів, конкурси.

За 2017/2018 навчальний рік проведено навчально-методичне консультування педагогічних, технічних працівників, батьків. Проводились консультації, оперативні наради при завідувачі по актуальним питанням. З боку адміністрації ДНЗ здійснюється методична підтримка,  керівництво та контроль  за всіма напрямками роботи ДНЗ, зокрема за навчально – виховним процесом: відвідування та аналіз занять, режимних моментів, свят,  організації гурткової роботи та роботи Консультативного центру для батьків.

Шостий  рік заклад працює як школа-садок  сприяння здоров’ю. Свій досвід роботи колектив поширює серед дошкільних закладів міста, області.

Для ефективного розв’язання проблем навчання та виховання дітей педагоги перебувають у постійному творчому пошуку, експериментують та впроваджують сучасні перспективні програми та методики.

Окрім програми «Дитина» в яслах-садку впроваджуються:

Ці програми розширюють та поглиблюють можливості розвитку особистості дитини та реалізують пріоритетні напрями в діяльності ясел-садка.

У 2017/2018 навчальному році у другій половині дня велась робота гуртків:

 

Моніторинг рівня засвоєння вимог програми дітьми всіх вікових груп є головнім показником роботи педагогів та колективу загалом. За результатами діагностики дошкільників із засвоєння програми «Дитина» зроблено висновки щодо загальної компетентності дошкільників. Загальний показник результативності склав 88%.

Проведений моніторинг свідчить про те. що на що на кінець року зросла кількість дітей, які мають високий і достатній рівень компетентності, з відповідними зниженням кількості дітей, які мають середній рівень, що говорить про ефективність освітньо-виховного процесу в групах.

З метою вивчення стану готовності дітей до майбутнього навчання в школі в травні 2018 року практичним психологом було обстежено 67 дітей старших груп ясел-садка

З метою виявлення рівня сформованості шкільної зрілості на початку та в кінці навчального року психологом було проведено діагностику майбутніх першокласників за методикою Керна Йерасека. Кінцеві результати діагностування такі: високий рівень показали 54% дітей, середній –44%, низький рівень 2 %.

Таким чином, діти старших груп ясла-садка №1 переважно готові до майбутнього навчання в школі, що підтверджують результати психологічної діагностики.

У зв’язку з тим, що основною причиною неуспішності дітей є нерегулярне відвідування ними ясла-садка, вихователям і психологу рекомендовано продовжувати роз’яснювальні бесіди з батьками щодо підготовки дітей до школи (консультації, лекції, дискусії, «круглі столи», тренінгові заняття тощо).

Важливим показником підготовки до школи є результати навчання вихованців у школі. Педагоги щорічно відстежують рівень успішності навчання випускників у 1-му класі. У 2018 році ясел-садка № 1 до школи підуть 67 дітей. З них до спеціальних шкіл та гімназій вступили 45 дітей (63%) (школа № 30 — 34 дітей, гімназія № 6 – 9 дітей, № 20 – 4 дітей, ШГТ – 3 дит.), до загальноосвітніх шкіл – 17 дитини. Тобто, більшість наших дітей навчається у спеціалізованих навчальних закладах. Дані встигаємості були отримані за такими розділами: пізнавальний розвиток, фізична, вольова готовність, мотиваційна та соціальна зрілість.

З пізнавального розвитку високий рівень показали 56% дітей, достатній – 28%, середній – 13%, низький рівень — 3 %

З фізичної готовності високий рівень визначився у 56%, достатній – у 36%, середній – у 6%, низький рівень – 2%.

З вольової готовності високий рівень – 47%, середній – 41%, достатній – 10%, низький –2%.

З мотиваційної зрілості – високий рівень – 46%, достатній – 37%, середній – 14%, низький – 3%.

З соціальної зрілості високий рівень – 48%, достатній – 34%, середній – 15%, низький – 3%

Ці дані свідчать про те, що найбільша кількість високих показників з  фізичної готовності та пізнавального розвитку (56%). Необхідно більше уваги звернути на розвиток соціальної, вольової, мотиваційної готовності у старших дошкільників.

 

Функціонує сайт дитячого садка призначений для надання дітям, їх батькам, педагогам різноманітної інформації про історію, досягнення закладу, його напрямок діяльності, педагогічний колектив, про останні події, що відбулися, методичні заходи. Він надає можливість спілкування батьків і адміністрації та педагогів закладу. На сторінках сайту кожен відвідувач зможе знайти для себе корисну та цікаву інформацію. Окрім цього він є для батьків джерелом інформації навчального, методичного та  виховного характеру. На сторінках  сайту батьки можуть отримати консультативну допомогу спеціалістів, інформацію про методи зміцнення  здоров’я дітей, їх безпеку, правила поведінки дитини в сім’ї  та в суспільстві, корисні поради з навчання і виховання дошкільників, підготовки їх до вступу в дитячий садок та навчання в школі. Члени родин вихованців закладу тепер мають можливість у реальному режимі часу відстежувати навчально  — виховний  процес своїх дітей, отримувати інформацію про проблеми, що виникають у навчанні і поради, спрямовані на усунення конкретних проблем у взаємодії з педагогами.

 

 

          Організація роботи із сім’ями вихованців

 

Співпраця батьків та педагогів запорука успіху у вихованні та навчанні дошкільнят.  Такий напрямок роботи є пріоритетом для нашого педагогічного колективу, бо сучасні тенденції в суспільстві, пов`язані з підвищенням престижу сім’ї та ролі сімейного виховання висувають проблему інтеграції родинного та суспільного виховання як одну з першочергових і передбачають: максимальне розкриття форм взаємодії ДНЗ та родини, поєднання традиційних і нетрадиційних форм роботи, демократизацію  способів спілкування, пріоритетів групових та індивідуальних форм роботи з родиною, гуманізація відносин між членами родини та працівниками ясла-садка. Батьки, на чолі з батьківським комітетом, допомагають у вирішенні різних проблем, які постають протягом навчального року. Найважливіші  риси  особистості закладаються у родині, а дошкільний навчальний заклад повинен спрямовувати дітей на реалізацію цих якостей у подальшому житті, адже виховання дитини є спільним процесом родини та ясла-садка.

В нашому дошкільному закладі батьки не виступають в ролі експертів чи спостерігачів роботи вихователів. Вони рівноправні партнери і союзники. Ідеї батьків цінуємо, прислухаємося до їх порад. Разом з батьками обговорюємо й розв`язуємо глобальні проблеми та конкретні питання, приймаємо важливі рішення.

Упродовж 2017/2018 навчального року відбувались батьківські збори, круглі столи, тренінги, вихователями щомісяця проводились індивідуальні та підгрупові консультації для батьків з  приводу виховання, організації харчування, фізкультурно – оздоровчої роботи вдома та ін., спільні спортивні змагання дітей та батьків, дні відчинених дверей; дитячі свята та розваги, на які неодноразово запрошувались і  батьки.

Наприклад, вихованці дошкільного закладу разом з батьками брали участь у різноманітних конкурсах дитячої творчості: у міжнародному екологічному форумі «Чисте місто. Чиста ріка. Чиста планета», у конкурсі «Крок до зірок», у конкурсі дитячого малюнка «Світ очима дітей», у міському конкурсі ековиробів, у міській спартакіаді «Крок до Олімпу», у велосипедному флешмобі « За здоровий спосіб життя».

Під час вибору форм роботи дошкільного навчального закладу з родинами вихованців враховується життєва компетенція, соціальний і освітній рівень батьків, батьківський досвід, матеріальні статки сім`ї, кількість дітей, їх стать, віковий склад і повнота родин, домінуюча роль матері чи батька й інші фактори. Так з метою забезпечення єдиних вимог наступності сімейного і суспільного виховання, надання психолого-педагогічної допомоги батькам та особам, які їх замінюють, підтримки різнобічного розвитку дітей, які виховуються в умовах сім’ї   було створено Консультативний центр для батьків або осіб, які їх замінюють, і дітей, які виховуються в умовах сім’ї та розроблено і затверджено низку матеріалів  та заходів для здійснення роботи Консультативного центру. Відгуки батьків з приводу створення такого центру позитивні.

Підвівши підсумки спільної роботи ясла-садка та батьків на загальних батьківських зборах, які відбулися наприкінці травня, роботу було оцінено на належному рівні.

                            Організація харчування у яслах-садку

 

Повноцінне та якісне харчування є невід’ємною складовою зміцнення здоров’я дітей. організація харчування ведеться відповідно до Інструкції з організації харчування дітей, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 р. №298/227. У ясла-садку працює досвідчений, висококваліфікований медичний персонал та кухарі.

Виконання норм харчування у 1 кварталі 2018 року склало 87%.        Найважливішою умовою правильної організації харчування дітей є сурове дотримання санітарно – гігієнічних вимог до харчоблоку та процесу приготування і зберігання їжі. З метою профілактики кишкових захворювань працівники суворе дотримують установлених вимог до технологічної обробки продуктів, правил особистої гігієни. Результатом є відсутність зафіксованих випадків отруєнь і кишкових захворювань дітей та відсутність зауважень з боку СЕС.

У закладі харчуються діти пільгових категорій:

                 

Управлінська діяльність завідувача ясел-садка

 

Безпосереднє керівництво ясел-садка №1 протягом 17 років здійснює завідувач, педагог вищої категорії, «Відмінник освіти України».

З метою ініціювання участі педагогів, активних батьків у яслах-садку прийнято такі форми самоуправління:

 

 

 

Управлінські рішення та дії завідувача ясел-садка поточного року були спрямовані здебільшого на забезпечення працездатності колективу виконання річних завдань:

1) комплектація штатів відповідно до затвердженого штатного розпису;

2) організація заходів з підготовки реалізації проектів у навчально-виховному процесі;

3) складання бюджетного запиту на 2018 рік;

4) організація роботи щодо охоплення навчанням дітей 5-річного віку та обліку дітей у мікрорайоні.

(Розуміючи важливість цієї роботи, завідувач безпосередньо керує нею. За наслідками обліку дітей у закладі спланована та реалізується робота з батьками щодо підвищення їх педагогічних знань, озброєння методами навчання та виховання дітей у сім’ї. Організовано роботу консультативного пункту);

5) Колектив постійно працює над створенням позитивного іміджу ясел-садка, і тому у січні 2013 року у яслах-садку з’явився власний веб-сайт. Працівники розробили його самостійно, інформація розрахована, в першу чергу, на батьків вихованців, а також на колег з усієї України. Цікаві статті, фотогалерея, дні відкритих дверей (висвітлення поточної роботи) – все це сприяє відкритості ясел-садка, залученню батьків до життя їх дітей у закладі;

6) організація роботи зі зверненнями громадян є важливою складовою управління закладом. Упродовж звітного періоду письмових звернень не надходило. Систематично ведеться прийом громадян. Головним питанням, порушеними під час бесід, є працевлаштування та оформлення дитини до ясел-садка;

8) організація морального та матеріального заохочення працівників, які сумлінно виконують свої обов’язки, працюють творчо, є невід’ємною складовою успішного управління закладом. Упродовж року всі педагоги отримали щорічну грошову винагороду (ст. 57 Закону України «Про освіту»);

9) організація роботи з батьками та громадськістю з метою залучення їх до управління закладом, пропагування відкритості та прозорості відбувалась через батьківський комітет ясел-садка, загальні батьківські збори;

10) з 07.05.2015 року прийом дітей до ясел-садка здійснюється через електрону реєстрацію самих батьків.

 

Систематично ведеться робота в закладі щодо попередження травматизму.

Діяльність адміністрації спрямована на виховання в учасників навчально – виховного процесу ясел-садка якостей свідомого і обов’язкового виконання правил і норм безпечної поведінки в повсякденній діяльності і в умовах надзвичайної ситуації; формування навичок безпечної поведінки в різних нестандартних ситуаціях, формування знань про правила самозбереження, дорожнього руху, з протипожежної безпеки.

За звітній період випадків травмування дітей не зафіксовано. Серед працівників не було випадки побутового травматизму.

Ясла-садок є комунальним закладом, тому матеріальне та фінансове забезпечення гарантує місцевий бюджет. Завдання адміністрації полягає в оптимальному його прогнозуванні, плануванні та цільовому використанні.        Фінансово – господарська діяльність закладу здійснюється згідно з кошторисом, сформованим міською радою.

 

Постійно зміцнюється матеріально — технічна база ясла – садка:

 

За бюджетні кошти :

Оплата праці – 5 932 415.00 грн.,

Оплата послуг та енергоносіїв – 684 929.00 грн.,

Оплата харчування дітей – 537 687.00 грн.,

Утеплення будівлі (300кв.м.) – 299 000.00 грн.,

Холодильник LIBERTY SSBS-612 WS — 26000.00грн.,

Плита електрична ПЕ — 4ШН — 19680.00 грн.,

Котел харчоварочний — 33760.00 грн.,

Машина для переробки овочів  МПО-1 — 27125.00грн.

ВСЬОГО – 7 560 596 грн.

 

За позабюджетні кошти придбали:

виготовили дитячі меблі для груп  та меблі для харчоблоку ( 28717.00 грн.), придбано фурнітуру, матеріал для пошиття концертних костюмів та пошив спортивних костюмів ( 10110.00 грн.), миючі засоби (3273.00грн.),

зроблено ремонти:  групових  приміщень, роздягальні у групах,   музичного залу ( лінолеум), харчоблока (42067.99грн), зроблено ремонти:  холодильника, пральної та швейної машинки ( 2050.00грн.), придбано дверні полотна ( 5 шт.) (5856.84), придбано бактерицидні лампи( 14 шт.)

( 3822.50грн.), придбано спортивний інвентар ( футбол — м’ячі, спортивні м’ячі, маракаси, обручі) ( 1615.00 грн),  перевірка вогнегасників,  заміри опору (1850.00 грн),  придбано матеріали для ремонту ( фарба, вапно, цемент, кахель, клей для кахеля) (4646,70 грн), канцелярію (42460.92 грн.), підписка періодичних видань (1082.00грн.), оплата інтернету (1332.00грн.)

ВСЬОГО – 148 883.95 грн.

 

Поступове осучаснення предметно-просторового середовища закладу, його розвиток можливий тільки за умов засвоєння нововведень, бачення власної перспективи розвитку, плідної співпраці всіх учасників навчально-виховного процесу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Травень 2018

                       ІНФОРМАЦІЯ  ПРО  ВИКОРИСТАННЯ                                             

                ПОЗАБЮДЖЕТНИХ КОШТІВ                       

                Витрати  Грн.
1 Оплата інтернету 149.00
2 Придбання канцелярії 515.40
3 Придбання ткані на прапорці, стрічки

(на міську спартакіаду  «Крок до Олімпу»)

117.00
4 Придбання подарунків, медалей учасникам  «Кроку до Олімпу» 420.00
5 Придбання кахельної плитки 3827.37
6 Вивіз зрізаних гілок 900.00
7 Ремонт пральної машини 800.00
8 Придбання фарби для відновлення дворового обладнання 733.00
                                                                            Всього 7451.77

 

                     БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «НАДІЯ»

 

СУМА:                                  10130.00 грн.      

НАДХОДЖЕННЯ:      —

ВСЬОГО:                         —   10130.00 грн.      

ВИТРАТИ: 

(обрізка дерев – 3 шт)  — 2000.00

ЗАЛИШОК:                —  8130.00 грн.

 

 

 

КВІТЕНЬ 2018

                         ІНФОРМАЦІЯ  ПРО ВИКОРИСТАННЯ

                                                         

                               ПОЗАБЮДЖЕТНИХ КОШТІВ                       

                Витрати  Грн.
1 Оплата інтернету 153.97
2 Придбання канцелярії 761.00
3 Придбання ткані на дитячі костюми

 (на міську спартакіаду  «Крок до Олімпу»)

531.00
4 Придбання спортивних костюмів

(на міську спартакіаду  «Крок до Олімпу»)

3257.00
5 Придбання фурнітури на футболки 1855.00
6 Придбання фарби, вапно для побілки 350.00
7 Придбання  каналізаційної труди 160.00
8 Придбання сапи  100.00
9 Придбання знаків пожежної безпеки 467.00
10 Ремонт швейної машини 150.00
11 Перевезення дітей на репетицію міського конкурсу та участь у конкурсі  «Крок до Олімпу» 350.00
                                                                            Всього 8134.97

 

                   БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «НАДІЯ»

СУМА                                  9930.00 грн.      

НАДХОДЖЕННЯ      —  1500.00   грн.  

ВСЬОГО:       11430.00 грн.

ВИТРАТИ:  (придбання миючих засобів) – 1300.00 

ЗАЛИШОК:   10130.00 грн.

 

БЕРЕЗЕНЬ 2018

ІНФОРМАЦІЯ  ПРО ВИКОРИСТАННЯ

                     БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ        

               

                Витрати  Грн.
1 Заробітна плата працівників 331850.70
2 Начислення на заробітну плату 73618.39
3 Оплата комунальних послуг:
електроенергія 12327.81
водопостачання та водовідведення 4646.74
теплопостачання 187490.81
4 Харчування дітей 66947.46
5 Інші витрати ( капитальний ремонт – утеплення фасаду)  293000.51
                                                                            Всього 969882.42

                                           

                            ПОЗАБЮДЖЕТНИХ КОШТІВ                       

                Витрати  Грн.
1 Оплата інтернету 139.07
2 Придбання світильників (2 шт.) 674.00
3 Придбання канцелярії 265.00
4 Придбання самоклеючої плівки 40.00
5 Придбання спортивних м’ячів ( футбол – 5 шт.) 340.00
6 Придбання журналів з охорони праці 112.00
7 Придбання соку, корня солодки для коктейлів 608.91
8 Придбання деталей  для ремонту зливного бачка 321..00
9 Придбання відливу 600.00
10 Чистка каналізації ( колодязів) 350.00
                                                                            Всього 3449.98

 

 БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «НАДІЯ»

 

СУМА                                  9930.00 грн.      

НАДХОДЖЕННЯ      —  1500.00   грн.  

ВСЬОГО:       11430.00 грн.

ВИТРАТИ:  (придбання миючих засобів) – 1300.00 

ЗАЛИШОК: — 10130.00 грн.

 

 

 

 

ЛЮТИЙ 2018

ІНФОРМАЦІЯ  ПРО ВИКОРИСТАННЯ

         БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ    

                                  

                Витрати  Грн.
1 Заробітна плата працівників 343511.69
2 Начислення на заробітну плату 77165.24
3 Оплата комунальних послуг:
електроенергія 15284.27
водопостачання та водовідведення 3643.20
теплопостачання 107839.01
4 Харчування дітей 45095.00
5 Інші витрати 1219.09
                                                                            Всього 548662.50

                             ПОЗАБЮДЖЕТНИХ КОШТІВ                      

                Витрати  Грн.
1 Оплата інтернету 153.97
2 Придбання дитячих шаф для одягу 10.267.00
3 Придбання канцелярії 434.32
4 Придбання лампи диодної ( на харчоблок) 447.60
5 Придбання господарчих товарів ( гумові перчатки, сушилки, стакан  мірний, савок, віник, щітка, салатниці) 852.45
6 Придбання халатів на харчоблок 161.22
7 Придбання  миючих засобів 49.00
8 Придбання лопати для прибирання снігу 127.00
9 Придбання соку, корня солодки для коктейлів 283.60
                                                                            Всього 12776.16

БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «НАДІЯ»

СУМА                                  10880.12 грн.      

НАДХОДЖЕННЯ      —  800.00   грн.  

ВСЬОГО:       11680.00 грн.

ВИТРАТИ:  (придбання ламп- 50 шт.) -1750.00 грн.      

ЗАЛИШОК: — 9930.00 грн.

 

 

 

 

ІНФОРМАЦІЯ

ПРО ВИКОРИСТАННЯ

                     ПОЗАБЮДЖЕТНИХ КОШТІВ                       

       Січень  2018  

                Витрати  Грн.
1 Оплата інтернету 124.00
2 Придбання шафи для одягу на харчоблоці 3.000.00
3 Придбання канцелярії 634.95
4 Частковий ремонт харчоблоку ( плитка, клей, уголок) 281.65
5 Ремонт  холодильника «Samsung» 1100.00
6 Обслуговування сайту ясла-садка 1000.00
7 Придбання засоба дезінфекційний «Санідез» 1372.00
                                                                            Всього 7512..60


БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «НАДІЯ»

 

СУМА                                  10880.12 грн.      

НАДХОДЖЕННЯ      —  800.00   грн.  

ВСЬОГО:       11680.00 грн.

ВИТРАТИ:  (придбання ламп- 50 шт.) -1750.00 грн.      

ЗАЛИШОК: — 9930.00 грн.

 

                                          

ІНФОРМАЦІЯ

ПРО ВИКОРИСТАННЯ

                     ПОЗАБЮДЖЕТНИХ КОШТІВ                       

       грудень 2017   

                Витрати  Грн.
1 Оплата інтернету 120.00
2 Придбання замків,  петель для 5 дверних полотен 1100.00
3 Придбання канцелярії 281.60.
4 Заміна ліноліума у музичній залі 600.00
5 Придбання електричного ліхтарика для сторожів 100.00
6 Придбання прикрас новорічних прикрас 1513.00
7 Придбання лампочек 250.00
 8 Придбання матіріалу та пошив костюма Снігурочки 850.00
                                                                            Всього 4814.60

 

 ПРО ВИКОРИСТАННЯ

                     БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ                       

                Витрати  Грн.
1 Холодильниr LIBERTY SSBS-612 WS 26000.00
2 Плита електрична ПЕ -4ШН 19680.00
3 Котел харчоварочний 33760.00
4 Машина для переробки овочів  МПО-1 27125.00
                                                                            Всього 106565.00


БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «НАДІЯ»

СУМА   ( залишок)       —    10880.12 грн.         

НАДХОДЖЕННЯ     —

 

                  

 

ІНФОРМАЦІЯ

ПРО ВИКОРИСТАННЯ

                     ПОЗАБЮДЖЕТНИХ КОШТІВ                       

       листопад 2017   

                Витрати  Грн.
1 Оплата інтернету 124.00
2 Частковий ремон групи 8020.00
3 Придбання канцелярії 307.00
4 Підписка періодичних видань 1082.94
5 Вивіз листя 750.00
6 Придбання ножа для нарізання хліба 155.00
7 Придбання будівельних матеріалів для ремонту                                      ( плінтуса, заглушки, кути) 805.00
 

8

Придбання матеріалів для установки бактерицидних ламп (кабель, стартер, вилки ) 556.50
                                                                            Всього 11800.44

 

БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «НАДІЯ»

СУМА                           —    27125.00 грн.

НАДХОДЖЕННЯ  —  2500.00 грн.

ВСЬОГО                     –    29625.00 грн

ВИТРАТИ 

 ( придбання лінолеума)  — 18.744.88 грн.

ЗАЛИШОК                             —     10880.12 грн.         

 

СПЕЦРАХНОК:

Придбання дверних полотен(5 шт.) —  5856.84 грн.

       

 

ІНФОРМАЦІЯ

ПРО ВИКОРИСТАННЯ

                     ПОЗАБЮДЖЕТНИХ КОШТІВ                       

       серпень -жовтень 2017   

Витрати Грн.
1 Оплата інтернету 368.00
2 Меблі ( кухонна стінка,вішалка для рушників, шафи для посуду) 7430.00
3 Придбання канцелярії 910.00
4 Придбання миючих засобів 1000.40
5 Придбання спортивного інвентарю (маракаси, м’ячі, обручі) 1275.00
6 Придбання іграшкових машин 390.00
7 Ремонт групової  кімнати 15450.00
8 Придбання костюмів для  конкурсу «Крок до Зірок» 3500.00
9 Придбання будівельних матеріалів для ремонту ганку

 ( цемент, краска, кахельна плитка, клей для плитки)

1688.70
 

10

Придбання бактерицидних ламп( 14) 2558.50
 

11

Придбання матеріалів для установки бактерицидних ламп 706.86
12 Придбання бака для сміття 1500.00
 

13

Придбання матеріалу для роботи двірників та ремонт тачки 1070.00
                                                                         

                                                                            Всього

37847.46

                         

БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «НАДІЯ»

ЗАЛИШОК              — 5599.00

НАДХОДЖЕННЯ  —  25000.00

ВИТРАТИ  ( пожежний щит)     3474.00

УСЬОГО:                  27125.00 грн.

 

 

ІНФОРМАЦІЯ

ПРО ВИКОРИСТАННЯ

ПОЗАБЮДЖЕТНИХ КОШТІВ

                        

                        з  березня 2017 по квітень 2017    


Витрати

 

Грн.
1 Оплата інтернету 364.64
2 Дитячі меблі 2500.00
3 Придбання канцелярії 840.00
4 Придбання прального порошку 719.84
5 Придбання концертних шляп 420.00
6 Придбання обладнання для пральні 450.00
7 Ремонт роздягалень 17.256.00
8 Придбання атрибутів для  конкурсу «Крок до Олімпу» 900.00
9 Придбання бордюрної стрічки 278.48
10 Придбання медичної клейонки ( для пошиття мішків для хліба, для стелажів  харчоблоці) 692.00
Ремонт електроплити 704.00
Всього 25124. 96

 

 

                        БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «НАДІЯ»

ЗАЛИШОК              — 4599.00

НАДХОДЖЕННЯ  —  1000.00

ВИТРАТИ — 

УСЬОГО:                   5599.00 грн.

 

                                           

ІНФОРМАЦІЯ

ПРО КОШТОРІС

на 2017 рік

                                           

№ п/п Витрати Грн.
1 Заробітна плата працівникам 3 838 820.00
2 Начислення на заробітну плату 844 543.00
3 Харчування 1 198 338.00
4 Оплата комунальних послуг:
5 — електроенергія 108 490.00
6 — водопостачання та водовідведення 43328.00
7 — теплопостачання 645758.00
                                             Усього:    6 679 277.00

                                   

 

 

                                         ІНФОРМАЦІЯ

                                 ПРО ВИКОРИСТАННЯ

                            ПОЗАБЮДЖЕТНИХ КОШТІВ

                                 з  вересня  2016 по січень 2017    

Витрати Грн.
1 Оплата інтернету 712.85
2 Меблі 6525.00
3 Куточок для спортивного інвентаря 2600.00
4 Дитячі меблі 6922.00
5 Меблі для харчоблоку 5300.00
6 Установка холодильної камери ( заміна мотора) 10000.00
7 Заміна днища у холодильній камері( матеріал та робота) 5470.00
8 Придбання принтера  «Canon» 3000.00
9 Придбання мультимедійної системи «Epson», штатива, екрана 14570.00
10 Придбання ноутбука «Acer» 7000.00
11 Придбання канцелярії 2304.00
12 Придбання прального порошку 3580.00
13 Придбання фурнітури та тканини на пошив костюмів на конкурс «Крок до Зірок»Оплата за пошив костюмів 900.001000,00
14 Придбання головних уборів дітям для виступу на святі 500.00
15 Підписка періодичних видань ( методичні журнали) 1517.32

                        БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «НАДІЯ»

ЗАЛИШОК              — 4599.00

НАДХОДЖЕННЯ  —  

ВИТРАТИ —

УСЬОГО:                   4599.00 грн.

 


ІНФОРМАЦІЯ

ПРО ВИКОРИСТАННЯ

БЮДЖЕТНИХ  ТА БАТЬКІВСЬКИХ КОШТІВ

лютий 2016

   БЮДЖЕТНІ

№ п/п Витрати Грн.
1 Заробітна плата працівникам 183181,68
2 Начислення на заробітну плату 41099,65
3 Харчування 52889,00
4 Оплата комунальних послуг:
5 — електроенергія 6201,74
6 — водопостачання та водовідведення 994,81
7 — теплопостачання
                                                    Усього:                   284366,88

  ПОЗАБЮДЖЕТНІ

Фонд дошкільного закладу
Залишок ( з попереднього місяця)                    3349,95
Находження (групові)                                          6490.00
Усього                                                                            9839,95
Витрати Грн..
1 Оплата послуг охоронного підприємства 55.00
2 Оплата інтернету 95.00
3 Ручка на вхідні двері 510.00
4 Придбання принтера

МРУ Epson

2710,00
5 Придбання канцелярії 237,20
6 Придбання автомату для харчоблоку (63V) 290,00
7 Придбання фурнітури та тканини на пошив українських сорочок, та виготовлення українських віночків

Оплата за пошив сорочок та виготовлення віночків

1036,40

 

1000,00

 Усього                                                                        4933,60          
Залишок (на наступний місяць)                            4906,35

 БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «НАДІЯ»

ЗАЛИШОК              — 3324.00

НАДХОДЖЕННЯ  —  500.00

ВИТРАТИ —

УСЬОГО:                   3824.00 грн.

 

БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД ( бухгалтерія управління освіти)

 ЗАЛИШОК              — 1000.00

НАДХОДЖЕННЯ   — 500.00

ВИТРАТИ –

УСЬОГО:                 1500.00

 

ІНФОРМАЦІЯ

ПРО ВИКОРИСТАННЯ

БЮДЖЕТНИХ  ТА БАТЬКІВСЬКИХ КОШТІВ        СІЧЕНЬ 2016

   БЮДЖЕТНІ

№ п/п Витрати Грн.
1 Заробітна плата працівникам 194066,42
2 Начислення на заробітну плату 70500,37
3 Харчування 45000,00
4 Оплата комунальних послуг:
5 — електроенергія 9050.10
6 — водопостачання та водовідведення 2536,23
7 теплопостачання 99131,28
                                             Усього:  420284,4

 ПОЗАБЮДЖЕТНІ

Фонд дошкільного закладу
Залишок ( з попереднього місяця)                  57.55
Находження (групові)                                       5400.00
Усього                                                                              5457.55
1 Оплата послуг охоронного підприємства 55.00
2 Оплата інтернету 80.00
3 Придбання фурнітури на українські костюми та українські вінки 1100,60
4 Ремонт електрощитка на харчоблоці 300.00
5 Придбання канцелярії 296,00
6 Придбання бланків «меню» 276,00
 Усього                                                                 2107,60
Залишок (на наступний місяць)                     3349,95

 БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «НАДІЯ»

ЗАЛИШОК              — 2824.00 

НАДХОДЖЕННЯ  —  500.00

ВИТРАТИ —

УСЬОГО:                   3324.00 грн.

 

БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД ( бухгалтерія управління освіти)

 ЗАЛИШОК              — 1000.00

НАДХОДЖЕННЯ   — 500.00

ВИТРАТИ –

УСЬОГО:                 1500.00

 

ІНФОРМАЦІЯ

ПРО ВИКОРИСТАННЯ

       БЮДЖЕТНИХ  ТА БАТЬКІВСЬКИХ КОШТІВ                ГРУДЕНЬ 2015

 БЮДЖЕТНІ

Заробітна плата працівників 

та начислення на заробітну плату            – 264566,79 грн.

Оплата комунальних послуг :

Харчування дітей                                       —  45290.00 грн

Інші витрати (вивіз сміття)                      —  492.08 грн.                  —

   УСЬОГО:                                                    421066.48 грн.

 

ПОЗАБЮДЖЕТНІ

ФОНД ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

ЗАЛИШОК ( з попереднього місяця):  1444.05 грн.

НАДХОДЖЕННЯ :              Групові    — 6120 .00 грн.

ВИТРАТИ:

— миючі засоби для харчоблока                                                — 186.00 грн.

— оплата послуг охоронного підприємства                             — 55.00 грн.

— оплата інтернету                                                                        — 80.00 грн.

— придбання тканини для пошиття

   українських костюмів                                                              —  994.00 грн.

— заміна автоматів на електроплиті                                          —  300.00 грн.

— ремонт духової шафи – заміна термостата (харчоблок)     — 150.00 грн.

— канцелярія                                                                                   — 308.50 грн.

чистка каналізації (6 люків)                                                   — 1050.00 грн.

— заміна каналізаційних труб у підвалі ( частково)

                                              матеріал – 1168.50 грн.

                                             робота    — 1000.00 грн.  

— заміна водопровідної труби в підвалі 8 м. (на ліжаку)          

                                            матеріал  -1615.00 грн.    

                                            робота – 600.00 грн. 

УСЬОГО: 7506.50 грн.

       ЗАЛИШОК( на наступний місяць) : 57.55 грн.

 

   БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «НАДІЯ»

ЗАЛИШОК              — 2224.00 грн.

НАДХОДЖЕННЯ  —  600.00 грн.

ВИТРАТИ: —

УСЬОГО: 2824.00 грн.

                                  БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД    ( бухгалтерія управління освіти)

НАДХОДЖЕННЯ: 1000.00 грн.

 

ІНФОРМАЦІЯ

ПРО ВИКОРИСТАННЯ БЮДЖЕТНИХ

ТА БАТЬКІВСЬКИХ КОШТІВ

 ЛИСТОПАД 2015

 

БЮДЖЕТНІ

 Заробітна плата працівників                       – 359767.00 грн.

Оплата комунальних послуг :

Харчування дітей                                        —  45290.00 грн

Інші витрати (телефон, вивіз сміття)        — 368.57.грн.

   

УСЬОГО:   505675.62 грн.

 

ПОЗАБЮДЖЕТНІ

ФОНД ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

 НАХОДЖЕННЯ :   Групові    —  6960.00 грн.

ВИТРАТИ:

— технічне обслуговування пожежних кранів ( 9 шт)            —  1104.73 грн.

— перевірка вогнегасників (15 шт.)                                          —  610.00 грн.

— миючі засоби для харчоблока                                                — 300.00 грн.

— оплата послуг охоронного підприємства                              — 55.00 грн.

— підписка на періодичні видання

на перше півріччя 2016 року                                                  —  2238.00 грн.

— оплата інтернету                                                                      —  76.32 грн.

— фоторамка для грамоти                                                            — 39.90 грн.

— бланки, картки для бухгалтеріїї                                              —  80.00 грн.

— костюми та атрибути для конкурсу «Крок до зірок»             — 215.00 грн.

— перевезення дітей для участі у конкурсі «Крок до зірок»     — 690.00 грн.

— подарунки дітям за участь у конкурсі  «Крок до зірок»        — 110.00 грн.

 

УСЬОГО:    Находження : 6960.00 грн                       

                       Витрати : 5515.95 грн.

 

БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «НАДІЯ»

НАХОДЖЕННЯ:

Залишок з попереднього місяця : 2824.00 грн.

ВИТРАТИ:

Вивіз листя – 600.00 грн.