«Тиждень  безпеки життєдіяльності дітей»

у Херсонському ясла-садку № 1

санаторного типу для ослаблених та частохворіючих дітей

 

 IMG-e3bc218fdb92e73f0c2cc79da6004bf3-V

Керуючись п.5.2.4 Положення про управління освіти Херсонської міської ради,  з  метою формування в дітей практичних навичок під час надзвичайних ситуацій, підняття рівня інформаційно-просвітницької роботи з питань забезпечення безпечної життєдіяльності населення  з 13.05.2019 по 17.05.2019 року у Херсонському ясла-садку № 1 проведено «Тиждень  безпеки життєдіяльності дітей»».

Робота проводилася згідно плану проведення тижня. Всі заходи, які були заплановані – вчасно проведені. Діти добре засвоїли норми та правила безпеки. Підтвердженням цьому став навчальний тренінг з евакуації: «Навчання для малюків!» В цьому тренінгу прийняли участь діти молодшого, середнього і старшого дошкільного віку та дорослі. Він показав, що діти добре орієнтуються в навколишньому середовищі, дисципліновані, і в них є навички та вміння слухати і чути дорослого та однолітків.

Здійснювали цільові екскурсії: на кухню, пральню, педагоги водночас формували у дітей уявлення про те, що вогонь і електрика потрібна людині, однак, при недбалому та неуважному відношенні до цього, представляє небезпеку для життя, а також для всього того, що створено руками людини;

Завітали діти у гості до поліцейських Управління охорони міста Херсон,   у пожежну частину для розширення знань дітей про працю поліцейських, пожежників, про їх відповідальність за життя та здоров’я людей.  Під час екскурсії діти закріпили правила поведінки при надзвичайних ситуаціях, з вогнем, які  вже вивчили, про причини виникнення пожеж, до чого вони призводять і як з ними потрібно боротися. Для дітей була організована зустріч з фахівцями. Дуже цікавою і повчальною була розповідь. Діти ще раз пригадали правила  поводження з вогнем, а також дії в екстремальних ситуаціях та засоби індивідуального захисту.

Народна мудрість говорить: ”Посієш звичку – пожнеш характер”.

Тому формування у дітей стійких навичок правильної поведінки в незвичних небезпечних обставинах, усвідомлення цінності їх життя та здоров’я, навчання способів регулювання власної поведінки у довкіллі, серед людей та предметів повинно починатися з раннього віку.

20180517_113219

20180517_110831

20180517_113245

20180517_110831

IMG-ad868eb46917bd9bc0496500050d3784-V

IMG-bd5177e6d72f2b2b5d18b74216a113c8-V

IMG-63b8a978ad128bcb064b3d6363d48ce0-V

IMG-cacd5ba4affeec27df7649e6ca92c9ff-V

IMG-a15c3f4d4dd59645fbdb0e5ac9b1e942-V

dav

IMG-aa5b3b6229443d2b44ce3333c0633e9e-V

IMG-c7bdacd8bd82a4cacecd7a972e78dbaa-V

IMG-70b1a174b914bb39e4292fc302035f58-VIMG-e3bc218fdb92e73f0c2cc79da6004bf3-V